Ilonggo Text Messages

 

▪︎Kundoktor: Idogidog dyutay kay malakat na ta, Choy ang bata mo saBaka lang na lihog.

Tatay: Ano ko buang? Nagsakay kami gani kay gadali kami, tapos sa baka mo lang pasakyon bata ko?

▪︎Boy1: bro, nagbreak kami gf ko! gapadala pa sakon picture nila sang new bf niya sa motel.

Boy2: Ano gin himo mo?

Boy1: Ato gin padala ko sa tatay nya, balda to sya karon. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

▪︎Juan: Pedro! ikaw kuno naghambal nga chura ko daw amo?!

Pedro: Ang kagago mo! hambal ko ya, chura sang amo daw ikaw!

Juan: Aw a... Ina ya! klaruha lang bala para wala gamo!

▪︎Doc: Mrs, kinahanglan gid sementohon ang tiil sang imo anak.

Mrs: hai abaw! mga Pila ayhan ka sako,doc?

Anak: Si nanay ya ay, gapahuyahuya! Simpunan pa man na balas nay.

▪︎Mapati ka nga ang milok kag buhok sa buli kunektado? Tilawi gabuta imo milok kay maalsa imo buli. karon, gabuta ang buhok sa buli kay mapisokpisok imo milok.πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Comments

Popular Posts